tisdag 30 december 2008

sitter och tänker på en sak..

sitter och tänker på en sak - hur jävliga personalen på siba är. av alla ställen så tycker jag att det är de som behandlar sina kunder sämst. en gång frågade jag en kille som jobbade där om de hade en rakapparat på lager som de skyltade med ute i butiken. han gick in på lagret, kom ut igen efter kanske 10 min, sket i mig och gick åt ett helt annat håll. då tänkte jag - jävla idiot, här ska jag fan aldrig gå in igen! nu behöver jag köpa nya hörlurar till min ipod. jag ska ge siba en ny chans. jag har hittat ett par som jag vill ha på sibas hemsida. och det stod på sidan att det fortfarande finns gott om dem i lager i deras butik ute på överby i trollhättan. tänkte ta vägen förbi där när jag åker till göteborg sen. om de inte finns ute i butiken vet jag i alla fall att de finns på lagret. skiter de i mig denna gången också ska jag ställa till ett helvete för dem. jag ska riva ner allt som ligger på hyllorna i hela butiken!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blondinanton © 2009