onsdag 24 december 2008

julafton.

tomten var ung i år. och väldigt lik min lillebror david..

tycker julafton brukar vara en av de segaste dagarna på året, för man brukar nästan inte göra nånting mer än att vänta på släktingar och på att maten ska bli klar osv. men denna gången har dagen gått skitfort. gick upp klockan tolv ungefär, åt frukost vid ett-tiden och sen stack jag och rettmark till vargön en sväng. när jag kom hem igen var maten färdig. efter att vi ätit klart spelade jag lite nhl 09 med mina bröder och sen kom tomten. david (som försvann precis innan tomten kom) fick guitar hero world tour plus en extra gitarr, så vi spelade det en massa efter att tomten gått (och david kommit tillbaka igen). sen har jag även pratat med marie i telefon nån timme också..

några av mina julklappar:
(orkar inte köra blondinbella-style och skriva exakt vilka jävla märken det var)
* parfym
* pengar
* biljett till gripen - ifk på annandagen
* en radio (som man kan koppla in mp3:n till)
* t-shirt
* tröja
* underkläder
* böcker

hoppas ni haft en bra jul!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blondinanton © 2009