onsdag 10 december 2008

blondinanton.

Vad svårt det ska vara att komma på ett namn till sin blogg då. Satt och tänkte hur länge som helst förut och provade alla möjliga namn, men precis alla var ju upptagna. Efter ett bra tag kom jag att tänkta på blondinbella som man fick höra så mycket om för ett tag sedan. Inte för att jag gillar henne på något sätt, vet knappt vem det är och jag har aldrig följt hennes blogg eller så, men tack vare henne kom jag på mitt eminenta namn; blondinanton! Se inte mitt namn som en hyllning till henne bara, snarare tvärtom i så fall!
Blondinbella är förövrigt det populäraste sökordet 2008 på google av alla svenska kändisar (enligt Aftonbladet). Före Zlatan och alla, vilket jag tycker är lite löjligt. Är anatgligen alla fjortisar och gamla snuskgubbar som sett till att hon toppar den listan. Se hela listan här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blondinanton © 2009