torsdag 11 december 2008

blondinanton v 2.

Det finns två versioner om hur mitt namn kom till. Den ena versionen kan ni läsa om längst ner på sidan, den andra kommer här:

Blondinbella är min allra största idol någonsin! Jag vill vara precis som henne, ha på mig likadana kläder, bära samma smink, ha en likadan hund, hänga med samma kompisar, ha samma syskon, samma frisyr, använda samma tandkräm, ha samma favoritfärg, aa ni vet, vara exakt som blondinbella. Därför tog jag namnet blondinanton. Jag tycker redan vi är så lika jag och hon. Hennes favoritdjur är chihuahua, mitt favoritdjur är chihuahua, hennes favoritfärg är rosa, min favoritfärg är rosa, hennes favoritprogram är Sex and the city, mitt favoritprogram är Sex and the city. Båda gillar att lyssna på Darin, vara i stallet, läsa Kalle Ankas pocket, smeta in sig i brun utan sol, käka nudlar, leka i sandlådan och kolla på hästar på tv. Hon sover utan trosor, jag sover utan trosor. Vi är liksom gjorda för varandra. Mitt liv skulle inte vara värt någonting utan blondinbella.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blondinanton © 2009