måndag 22 december 2008

metallica och ac/dc.

idag släpptes det 1500 nya biljetter till ac/dc's konsert på ullevi nästa år. hann ju inte köa till första släppet på grund av ett grupparbete vi var tvungna att jobba med i statistikkursen. men nu fick jag äntligen tag på 4 st ståplatsbiljetter i all fall! så nästa år blir det både metallica och ac/dc. beroende på hur jag jobbar kanske det blir hultsfred också. har varit där fyra år i rad så det skulle vara kul om det blev ett femte! tycker dock peace and love lockar lite mer just nu, hoppas hultsfred släpper lite bättre artister snart. det blir säkert en och annan konsert till som dyker upp. coldplay ska ju till sverige igen och så ska tydligen green day släppa nytt album och ge sig ut på världsturné. coldplay har jag sett förut, men skulle lätt kunna tänka mig att se dem igen. får väl se hur mycket jag går på.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blondinanton © 2009