lördag 27 december 2008

killen som tar det lugnt i trafiken.

ligger och lyssnar på p3 nu, och så var det en kille som ringde in för att önska en låt bland annat. samtalet var ungefär såhär:

p3: - så du är ute och kör bil?
killen: - ja, jag är på väg hem till uddevalla. har varit hos några släktingar och firat jul. fast jag har stannat nu så jag kan koncentrera mig på samtalet. det är viktigt att ta det lugnt ute i trafiken och vara en bra trafikant!
p3: - det är bra! har du haft en bra jul? fick du några roliga paket?
killen: - ja, jag fick pulkor som man kan ha och åka efter bilen...

hahaha!

2 kommentarer:

Erik Ståhlberg sa...

nödvändigt att gå ifrån kyrkan typ nio för att du ska upp tidigt och inte gå och lägga förrän halvtvå ;)

Anonym sa...

hahahaha, den va bra!!

Skicka en kommentar

 

blondinanton © 2009