söndag 5 april 2009

helgen som varit

i fredags minns jag fan inte vad jag gjorde, men igår blev jag väckt av min jävla väckarklocka kl 10 mitt i en härlig dröm om friterad kyckling, ris och sötsur sås. efter att bara ha hunnit ta en enda tugga, grymt besviken! runt kl 11 gick jag till skolan och pluggade i några timmar, sen hem igen och käkade pizza och såg premiären i allsvenskan mellan elfsborg - hammarby, där blev det 1-1 (elfsborg borde vunnit, grr). kl sju på kvällen träffade jag ida, vi käkade glass, kakor och såg på robinson och sen en film. gick upp fem kilo och sen somnade jag skönt.

idag ringde gorre och väckte mig kl 11, mitt i min skönhetssömn. vi drog till skolan och pluggade lite tillsammans med fredde. lärde mig lite mer om koncernbokslut, fett jävla kul. nästan så man vill hålla på med det hela tiden.. kl 16 såg jag hv71 - färjestad, gick åt helvete.... och nu sitter jag här,
fortfarande besviken för att jag inte fick äta klart min friterade kyckling, och slösar bort mitt liv på några stackars satar som läser detta. hihi.

skrev ett skitlångt sms nyss och precis när jag skulle skicka iväg skiten så tar batteriet i mobilen slut. jag har det mycket värre än barnen i afrika

2 kommentarer:

Maria sa...

Vaddå gick åt helvete mellan hv71-färjestad? Jag tycker att det gick jäkligt bra alltså :)

Anton sa...

haha neej, du kan ju inte hålla på färjestad asså, lilla maria :P

Skicka en kommentar

 

blondinanton © 2009