torsdag 22 januari 2009

true blood.

jag har fastnat för en ny amerikansk serie - true blood. den har gått på canal+ ett tag, men jag upptäckte den inte förrän ett par dagar sedan då min lille vän erik tipsade mig om serien. den påminner lite (eller ganska mycket egentligen) om filmen twilight. människor som blandas med vampyrer, vilket oftast inte är den bästa blandningen. det är en story om kärlek, hat, blod och död och det är en massa spänning i serien. den handlar främst om en servitris - sookie stackhouse, som förälskar sig i vampyren bill compton, vilket inte så många är förtjusta i, varken av människorna eller de andra vampyrerna. fick se några avsnitt innan jag riktigt fastnade för den. men det är väl så med många serier, att man får ta och se en del avsnitt innan man kan avgöra om de är bra eller inte.

alexander skarsgård har även en liten roll i true blood, han spelar den tusenårige vampyren eric northman.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Tackar så mycket ;D

Anonym sa...

Ååå den serien kanske man ska ladda ner då :D verkar ju skit bra!

Anton sa...

ja den är skitbra, du borde ladda ner och se den :D

Skicka en kommentar

 

blondinanton © 2009